دبیر خبری- سفیران بصیرت: جلسه تحلیل بیانیه لوزان با عنوان "در لوزان چه گذشت؟" که قرار بود چهارشنبه 2 اردیبهشت برگزار شود لغو شد.

به گزارش سفیران بصیرت این جلسه که به همت انصار حزب الله شهرستان رفسنجان قرار بود چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه با سخن رانی دکتر جلالی در سالن ذکریا علوم پزشکی با موضوع تحلیل توافق لوزان برگزار گردد لغو شد.

روح الله بهرامشاهی دبیر کل انصار حزب الله شهرستان رفسنجان در گفتگو با سفیران بصیرت در رابطه با لغو این جلسه اظهار داشت: ما تمامی اقدامات لازم برای برگزاری جلسه را انجام داده بودیم. برای برگزاری از طریق شهرداری اقدام کردیم که شیوه ی معمول برگزاری مراسمات سالنی در شهرستان می باشد. همچنینی سالن ذکریا را نیز با هماهنگی با دانشکده علوم پزشکی رزرو کردیم.

وی در رابطه با دلیل لغو جلسه سخن رانی گفت: به ما گفته شده چون از فرمانداری برای برگزاری جلسه مجوز نگرفته اید حق برگزاری جلسه را ندارید، که ما در پاسخ گفتیم در هیچ یک از مراسمات داخل سالنی که در سطح شهرستان برگزار می شود چنین مجوزی از فرمانداری گرفته نمی شود.

قابل ذکر است این اقدام فرمانداری در حالیست که پس از توافق انجام شده در لوزان که در صورت نهایی شدن سبب خواهد شد صنعت هسته ای کشور حالت دکوری پیدا کند، مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان فرموده بودند: "مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیّات مطّلع کنند؛ ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است"