مردم رفسنجان: دولت باید به علت پیام تبریک با آل سعود به طور رسمی از مردم عذرخواهی کند

//bayanbox.ir/thumb/968429907323995708/11.jpgدر پایان از دولت جمهوری اسلامی به جد می خواهیم ضمن عذرخواهی رسمی از مردم بعلت پیام تبریک به آل سعود  پیگیر سرنوشت شیخ نمر این عالم مجاهدبوده و در سیاست خارجی خود نیز به طور جدی تجدید نظر کرده  تا بیش از این شاهد این همه تحقیر گستاخی و بی آبرویی برای نظام از طرف دشمن نباشیم.


سرویس خبری-سفیران بصیرت: مردم رفسنجان در تجمع اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر از دولت خواستند ضمن پیگری سرنوشت شیخ نمر و تغییر سیاست خارجی خود از مردم نیز به طور رسمی عذرخواهی  کند
به گزارش سفیران بصیرت این تجمع که در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر بود پس از نماز جمعه امروز 25 اردیبهشت ماه برگذار شد. در این تجمع مردمی مردم با شعار مرگ بر آل سعود تجمع خود را آغاز کردند.
در بین جمعیت پلاکاردهایی با شعارهایی چون:آقای ظریف به وزیر خارجی سعودی سفاک پیام تبریک فرستاد!!!،  ونزوئلا سفیر عربستان را اخراج می کند ظریف پیام تبریک می فرستد، اعدام شیخ نمر محکوم است دیده می شد.
سخنران مراسم پس از توضیح کوتاه در رابطه با شیخ نمر گفت: این اولین اقدام آل سعود پس از روی کار آمدن چند جوان کم تجربه نیست چرا که حمله به یمن جنایت دیگریست که در پرونده این رژیم ثبت است
وی در ادامه ضمن یادآوری حادثه تعرض به دو نوجوان ایرانی توسط آل سعود در مکه اضافه کرد: از این حادثه ( تعرض به دو نوجوان ایرانی) نمی توان به سادگی عبور کرد و جنبه شخصی نداشته بلکه هدف خدشه دار کردن آبروی جمهوری اسلامی بوده است.
وی سپس به علت ریشه ای ماجرا پرداخت و گفت: علت اصلی گستاخ شدن دشمن در جسارت و تحقیر جمهوری اسلامی از آمریکا گرفته تا آل سعود اتخاذ سیاست خارجی بر مبنای تنش زدایی توسط دولت است.
ایشان در توضیح دلیل این مدعی یادآور شد: امام خامنه ای فرموده اگر شما یک قدم عقب بنشینید دشمن ده قدم جلو خواهد آمد و این نتیجه طبیعی سیاست تنش زدایی است.
وی همچنین گریزی به مباحث هسته ای زد و ازصداوسیما به علت اجازه ندادن به مخالفان برای ایراد نظراتشان در تلویزیون انتقاد کرد
در همین رابطه سخنران ضمن اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر موافق نبودن با مذاکره زیر شبح تهدید از مجلس به خاطر رای ندادن به طرح سه فوریتی توفق مذاکرات به طور جدی انتقاد کرد.
در انتهای این تجمع قطع نامه ای قرائت شد که در پایان هر بخش با تکبیر مردم به نشانه تایید همراه بود.

قطع نامه مردم رفسنجان در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر روحانی مبارز شیعی عربستان

بسم الله القاصم الجبارین

چندیست رژیم آل سعود پرده نفاق و دو رویی از چهره برداشته و با روی کار آمدن چند جوان بی تجربه جنبه توحش را در سیاست خارجی بر جنبه ظاهرسازی غلبه داده و هر روز دست به جنایتی تازه می زند. کشتار وحشیانه مردم یمن که نعل به نعل مطابق جنایات صهیونیست ها در غزه می باشد به حدیست که زبان ها از بیان گوشه­ای از آن ناتوان و قلم ها برای مسطور نمودن آن شرمگین است. اخیرا اما آل سعود بدتر از آل یهود به دنبال اجرایی کردن حکم اعدام عالم مبارز شیعی شیخ نمر باقر النمر می باشد تا پرونده جنایات خود را تکمیل نماید. ما مردم انقلابی رفسنجان ضمن محکوم نمودن این اقدام در رابطه با این سیاست ها نکاتی را بیان می کنیم:

1- همان طور که امام راحل ما فرمود: "آری در منطق استکبار جهانی هرکه بخواهد برائت از کفر و شرک را پیاده کند متهم به شرک خواهد شد و مفتی ها و مفتی زادگان این نوادگان بلعم باعوراها به قتل و کفر او حکم خواهند داد" (پیام قبول قطع نامه 598) صدور این حکم قابل پیش بینی بود اما آل سعود بداند اجرای این حکم شروع ماجرایست که پایان آن دیگر به دست آل سعود نخواهد بود.

2- به نظر ما این گستاخی های دشمن در کنار گستاخی تعرض به نوجوان ایرانی که با هدف لکه دار کردن شرف انقلابی جمهوری اسلامی صورت گرفت، نتیجه طبیعی سیاست تنش زدایی در سیاست خارجی می باشد بنابراین این سوال مطرح است که سیاست تنش زدایی دولت فخیمه تا کجا قرار است ادامه یابد و آیا حد یقفی برای آن وجو دارد؟ تا کجا باید شاهد تحقیر عزت و سربلندی این نظام به وسیله دشمنانمان از آمریکا گرفته تا آل سعود باشیم. آیا وقت آن فرا نرسیده تا این هشدار امام خامنه ای را جدی بگیریم که فرمودند: " همه‌ی ملّت ایران، همه‌ی دلسوزان، در این جهت متّفقند که عزّت ملّی برای یک کشور، بسیار بسیار مهم است. اگر عزّت بود، امنیت هم خواهد آمد؛ اگر امنیت بود، پیشرفت هم عملی خواهد بود؛ و الّا اگر یک ملّت تحقیر شد، همه چیز او به بازی گرفته خواهد شد؛ حتّی امنیت او، حتّی ثروت او، و همه چیز او"( بیانات در دیدار جمعى از فرماندهان و کارکنان نیروى هوایى 19/11/93)

3-ما این درد را به کجا ببریم که آقای ظریف وزیر امور خارجه کشور جمهوری اسلامی ایران در پی انتصاب وزیر جدید امورخارجه عربستان که فرمان حمله به یمن توسط او در واشنگتن صادر شد به وی پیام تبریک فرستاده و ابراز امیدواری می کند که « در دوره مسئولیت جدید عادل بن احمد الجبیر شاهد گسترش روابط دو ملت و دو دولت جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عربستان سعودی باشیم». این در حالیست که کشور ونزوئلای کمونیست در اعتراض به حملات و تجاوز گسترده آل سعود به یمن، سفیر عربستان را از این کشور اخراج کرده است!! آقای ظریف فاین تذهبون؟ آیا شما این جمله رهبر انقلاب را شنیده اید که می فرمایند: " اینکه ملاحظه میکنید دشمن در عرصه‌های مختلف، از زاویه‌های مختلف، گاهی تعرّضی، تجاوزی، پیش‌رفتی انجام میدهد، به‌خاطر این است که کسانی به او چراغ سبز میدهند، دشمن را امیدوار میکنند. بعضی از حرفها دشمن را امیدوار میکند؛ بعضی از قیافه‌گرفتن‌ها و رفتارها دشمن را امیدوار میکند." (بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم 22/3/92)

در پایان از دولت جمهوری اسلامی به جد می خواهیم ضمن عذرخواهی رسمی از مردم بعلت پیام تبریک به آل سعود  پیگیر سرنوشت شیخ نمر این عالم مجاهدبوده و در سیاست خارجی خود نیز به طور جدی تجدید نظر کرده  تا بیش از این شاهد این همه تحقیر گستاخی و بی آبرویی برای نظام از طرف دشمن نباشیم.